Goddagens!

Åkte ner på stan med Anna L. & Julia B efter skolan, & mötte Farid. Vi gick till city kebab eller vad det nu heter, Och käka en goood pizza! Och prata om allt möjligt från himmel till jord!
Därefter kom farfar och hämta mig och Anna L. Åkte hem till han och gjorde jag vet inte vad drack oboy? Sedan åkte vi hem till min farmor och bara chilla tog de luuuugnt.. Efter nån timme så kom Anals mamma och hämta henne.
& nu sitter jag och fixar Anals blogg. FÖRHOPPNINGSVIS så blir hon nöjd hehe..
Aja ska gå lägga mig nu, vart tyvärr inte mycket bloggande för mig idag eftersom man har haft andra saker för sig...
AJA GODNATT!
Här får ni en väldig sexxxxig bild på mig .... hej
LOL IKEA PÅSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0