Hej&hallå!

Idag så var det skola, som vanligt då..
Men var tvungen att stanna en liten stund eftersom jag tappa bort min skåpnyckel så jag gick runt i skolan och letade efter den hur länge som helst, hitta aldrig den så fick bryta upp låset eller vad det nu kallas... hehe.
Sen mötte jag Adam på söder & vi gick ner på stan och träffa JuliaB&JuliaB och Anna Ö. Sen så satte vi oss på Mingel och gjorde jag vet inte vad. Sen gick Adam hem och sen gick Julia hem då kom Molly och sen gick den andra Julia hem så var det bara jag Anna och Molly som satt och prata om allt från himmel till jord jag vet inte vad. Sedan gick Anna & Linnea kom så åkte jag hem efter en liten stund!
Haha, ja det var min dag det, inte så intressant men Jaja. spenderade ungefär fyra-fem timmar på Mingel! ;) lol
Anna S döda en liten stackars fågel! =(((( R.I.P vännen <3

Kommentarer
Postat av: hej.

hej

2011-04-27 @ 07:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0