svar på frågor!

 

Anna om Dagens "outfit" lol:
Vad är allt ifrån?? Kan du inte skriva butik o pris? Sjukt fin outfit! :D

Svar:
Tack du! :-)
Svarta Jeansen är köpt på Blå, kommer inte riktigt ihåg hur mycket dom kosta men jag tror runt 369 :-
Linnet/tröjan är köpt på BikBok för 79 :-
Koftan är köpt på BikBok för halva priset. Alltså 149 :-
Halsbandet kommer jag inte riktigt ihåg, köpte den i en affär i Stockholm iallafall
Klockan köpte jag på Macys i USA´
I fortsättningen kommer jag skriva vart jag har köpt sakerna då jag lägger ut "dagens outfit" eller nåt. :-D

 

 

Anonym om Lååååång dag:
va haru för hundar??

Svar:
Det är inte mina hundar utan min farmors hundar! Men hon har tre Schnauzrar, två dvärj schnauzrar & en riesen schnauzer :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0