Skolavslutningen.

Skolavslutningen gick super! Hittade till slut en klänning/tunika som jag vart nöjd med! Och till det hade jag mina trä skor. Köpte också en kavaj, fast bestämde mig för att inte ha på mig den. Min klass sjöng Bohemian Rhapsody av Queen, en av pappas gamla favoriter! Uppträdandet gick väl helt ok! Jag och Julia sjöng båda fel på en sak och höll på och dö av skratt sen kunde jag inte hålla mig och skrattade nästan hela tiden. Men nu är det slut med åttan & Nu ska jag njuta av det här jävla sommarlovet som faaan! Så om man jämför med Sommaren 10 så kommer detta här säkert bli bästa sommarlovet med alla mina käre vänner, familj & underbara pojkvän!

Här får ni en jätteeeefiiin bild på Anna, mig & Julia..
gud va tjusig jag är hahah

Kommentarer
Postat av: Linda

så jäkla fin du är gabbi !!! kram Linda faster

2011-06-10 @ 13:11:01
Postat av: MALIN

vart har du köpt klänningen? :) super fin!

2011-08-02 @ 00:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0