falling in and out of love

I fredags så skulle jag egentligen grilla med lite folk men vart inte så utan vi åkte hem till Putte & kolla på film, vi såg The hills have eyes, och fyfan vilken äcklig film usch! Men iallafall vi satt där hela kvällen och kolla på filmen sen så skjutsade Petter mig hem runt halv ett tiden.

Igår (Lördag) så vaknade jag ganska tidigt av ett sms hehe, Gick ner på stan och mötte Kevin B för vi skulle fixa en sak. Sen mötte jag också Julia. Därefter åkte jag hem till Anna S för min dusch hemma fungerar inte, så jag åkte dit och duscha och fixa mig sen kom dom andra flickorna också och fixa sig. Sen drog vi alla ner till stan och tog bussen till Skutskär där vi spenderade resten av kvällen och hade det trevligt!

Idag har jag inte gjort någonting alls förrutom åt frukost på McDonalds med Olivia S & nu sitter jag hemma och det blir nog planerna för resten av kvällen! :)


Lite sådär dålig bild från igårkväll! Olivia & Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0