Dagens planer

Har varit hemma från skolan både idag och igår pga att jag har varit sjuk. Men idag tänker jag inte bara sitta inne hela dagen och tycka synd om mig själv, så har lite planer för idag som jag har bestämt med Anna.

1. Gå till söder för att fixa mina ögonbryn på ett ställe.
2. Sola på Brunos.
3. Ner på stan och köpa lite saker som jag behöver. Dvs, concealer, silikon droppar, mm.
4. Åka hem till Anna och fixa hennes ögonbryn + färga hennes hår.

Sen vet jag inte vad som händer mot kvällen, men det får vi väl se, förmodlingen så träffar jag Ebba & Sara. Men vi får se tar nog det bara lugnt idag tror jag.
Nu ska jag fortsätta fixa mig, sedan möter jag upp Anna och gör allt som står på "listan" hehe.
Kramis!
Saknar mitt svarta hår.. Ska man färga tillbaka till svart eller?? Hjälp tack!


Kommentarer
Postat av: sandra hilson

Hejhej,Färga ditt hår svart igen du var mycket snyggare i det, du passar i det du har nu också men svart är helt perfekt!Ha en bra dag! :)

2012-01-20 @ 14:59:15
Postat av: Anonym

gört!!

2012-01-20 @ 16:13:02
Postat av: Linnea Rustemi

JAA!!!!

2012-01-20 @ 21:01:34
URL: http://linnearustemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0