Det här äger.

Nämen hallå! Var ju ett tag sen nu, är verkligen ingen sån där skriv människa, tycker inte alls om att skriva och vet inte heller vad jag ska skriva om förrutom om vad jag gör om dagarna, men varför skulle ni äns tänka tanken att gå in och läsa min blogg bara för att se vad jag har gjort idag? ha ha. Så där har ni en av mina jag vet inte hur många anledningar till varför jag inte bloggar. Har dock märkt att det går lite bättre för mig att blogga på sommaren än vad det gör annars, så tänkte nu göra ett försök att blogga igen eftersom det är sommar. Eller ja nästan kan man ju säga för det finns ju ingen jävla sol....... Påtal om att skriva så sitter jag just nu och försöker skriva en spanska uppsats som då går väldigt bra, NEJ DET GÖR DET INTE. Så är det någon snäll själ där ute som kan hjälpa mig för den här google översättning blir ju helt jävla fel, vet inte hur jag ska ta mig till. Den här ska lämnas in senast imorgon och jag har inte skrivit ett ord. Bra Gabriela. Bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0