Lååååång dag

Vaknade upp fem imorse, gick ut med hundarna och gjorde mig iordning. Åkte till skolan vid 20 i 7 . När jag kom fram så var bussen redan där. Så jag gick på bussen & sedan åkte klassen till borlänge!
Vi var med och tävlade i teknik åttan, och de man kunde vinna var ju 7500 kr och åka till växjö för att tävla mot resten av sverige. Men vi vann dock inte, men som tur var så kom vi på andra plats av sex skolor och fick med oss hem 5000 kr som ska läggas in i klasskassan.

Tyckte de var rätt kul att man fick åka dit! Kanske inte att sitta där inne och kolla när dom tävla, somnade lite då och då... hehe..  Men jag och Julia gick till kupolen, gick runt där lite. Men ja som sagt de var kuligt ! :D
Nu sitter jag hemma och mysar med en bulle och mjölk! mums..
Lägger ut lite bilder från idag sen. Måste lägga in dom på datorn först. :-) iiih

Kommentarer
Postat av: Anonym

va haru för hundar??

2011-04-08 @ 01:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0