10/6

- Bilder från när jag var i Stockholm och shoppa med pappa för nån helg sen. Träffade också två kompisar där, Agnes & Julia. så gick vi och åt på Taco bar. Jag och Julia på bild :)

Godmorgon världen!
Vaknade precis av att min hund Melvin hoppa upp på sängen och börja slicka mig på ansiktet.. Ganska så mysigt de.
Ska alldeles strax gå och kika om det finns nåt gått i kylskåpet, sedan blir det att ta en snabb dusch sen vidare mot stan!
Dagens planer för idag är att flytta! Ska flytta ifrån lilla lägenheten i brynäs och ska flytta precis in till stan istället, tar ungefär en minut att gå till Nian därifrån. Känns jätte skönt att äntligen få ett rum också! Har ju aldrig riktigt haft ett eget rum, kanske bara en gång på alla dom 12 gångerna man har flyttat överallt. Så ska bli jätte spännande att få dekorera och bestämma hur det ska se ut! hehe :)
KRAM

Kommentarer
Postat av: mariella

vart har du köpt den där skjortan du har under jeans västen? :D

2011-08-07 @ 20:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0