HJÄLP HJÄP HJÄLP !!!

Okej nu är det såhär, att jag beställde ju avslutnings klänning & skor från Nelly, fick dom nån gång förra veckan men hade aldrig riktigt tid för att öppna och kolla. Så nu så öppna jag idag, prova skorna: FÖR SMÅ... & klänningen ? jaaa jag fick ju inte dirrekt det jag hade klickat hem utan istället nån jävla rosa body sak. Så nu har man lite smått panik och är väldigt irriterad. Tänker gå ner på stan imorgon och köpa nån random ful klänning.. & skor tänkte jag bara ta nån som jag har hemma. Så nu måste ni hjälpa mig! VILKA SKOR SKA JAG HA PÅ MIG?! rösta rösta rösta!!
-dom högst upp till vänster hade jag på mig på skolavslutningen i sexan
-dom längst ner till vänster hade jag på mig på skolavslutningen i sjuan
-dom högst upp till höger köpte jag förra veckan
-dom längst ner till höger.. ja bara vanliga converse

Vilka ska jag ha på skolavslutningen?!

View Results
Create a Friendster Poll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0