LOL, ne nu måste jag börja uppdatera lite mer va....

Tjenis penis!
Skola idag som vanligt. Tog bussen hem direkt efter skolan för jag hade bestämt mig att plugga hela dagen idag för jag har prov i både Svenska på Fredag & Spanska på Måndag.. Men så satte man sig framför datorn så vart de ju inge mer med pluggandet. Aja får ta och göra det imorgon istället, hiohohiu.
Sitter iallafall och dricker oboy och lyssnar på en massa bra musik. Sitter också och pratar med Johanna om att vi kanske ska hitta på nåt på fredag, ta ihop ett gäng tjejer och gå bowla eller nåt.  Får väl se vad som händer =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

half human half amazing!!

2011-03-31 @ 10:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0