Söndag

Hur underbart är inte vädret idag då? Otroligt fint har det varit ute idag, & det ska bli ännu varmare imorgon. Men nästa vecka blir det till och med ännu varmare! Runt 25 grader.
SommarSommarSommar!
Det är bara tre veckor kvar till skolavslutningen & jag har fortfarande inte köpt någon skolavslutnings klänning. Jag har kollat lite på Nelly.se & såg en jätte fin, men i slutet av månaden så åker jag till Stockholm så om jag inte hittar någon klänning i stockholm så köper jag nog den där klänningen på Nelly till ett par färglada pumps, Skulle vara riktigt läckert! ;)
Det här är bara några få av dom alla klänningarna jag har kollat på inne på Nelly.se
Men den högst upp till höger är nog den jag kanske kommer köpa. Tänk er dom med ett par blåa läckra pumps!

Vilken var snyggast/finast?

 

Create a Poll

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0