Svar på kommentarer.

Postat av: anonym
Du är så fin o alltid sminkar dig så fint! :) Kan du inte visa hur du sminkar dig??
Svar: Tack vad snällt av dig! :) men ja självklart så kan jag visa hur jag sminkar mig. Ska försöka göra det någongång den här veckan! :)

Postat av:anonym
Hur lång är du?
Svar: Jag vet inte riktigt exakt hur lång jag är, men runt 164-165 tror jag :)

Postat av: Emma
Vad använder du för nånting till läpparna och vart har du köpt det? :)
Svar: Jag använder ingenting på läpparna, förrutom att det händer att man har lypsyl på läpparna lite då och då!

Postat av: Malin
Vad tränar du för nånting för att ha en sån perfekt kropp? :D Älskar din blogg!
Svar: Jag tränar inte någonting, äter gör jag väldigt mycket. haha, så för att få en sån "perfekt kropp" som mig så gäller det bara att äta mycket och inte träna ;) + ät och drick mycket chips och cola, det är hemligheten till de hela!
Men ska börja gymma närsomhelst, blir att köpa gymkort imorgon faktist. och tack så mycket! :))

Postat av: evelin
vart har du köpt din navelpiercing? tacksam för svar!
Svar: Har köpt den av en kompis för 200, men hon köpte den på Redrum tror den kosta runt 400 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0