Hemma från Träningen

När jag skulle till träningen så gick jag till bussen vid kvart över, bussen skulle åka tjugo över, men inte kommer det någon buss eller.. Jag sitter där i tjugo minuter till (utifall att den skulle vara lite sen) men fortfarande ingen buss, kollar sedan på busstabellen och ser att den går bara en gång i timmer för det är annan dag påsk eller vad det nu är... Och hur i hela världen tror dom som jobbar med bussarna att jag ska kunna veta de där!!!!!!! Sen var det ju bara fyra personer som äns kom till träningen idag, så det blev ju inte så mycket vi gjorde och man åkte hem en timme tidigare. Är hemma nu iallafall, ska alldeles strax hoppa in i duschen och därefter ta mig och äta en stor måltid för jag är vrålhungrig, skulle ju inte vara fel med en Big mac plus meny just nu om man säger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0