Mys

Har inte uppdaterat på ett tag pga har inte varit hemma på hela veckan..
Men IALLAFALL. Lisa sov hos mig inatt mysigt men jag var tvungen att vakna vid sju för att hinna till tandläkartiden som var klockan åtta, men vart en halv timme sen. Kändes bra. Men egentligen.. hur tänker dom när dom ger mig en tid som är på en Fredag klockan åtta på morgonen??? Tror dom verkligen att man orkar upp då eller speciellt på sommarlovet då man har vänt på dygnet helt, lägger sig fem på morgonen och vaknar tre på dagen hmm. Aja, mötte upp Lisa sen efter så gick vi runt lite på stan. Köpte också en jätte fin tröja inne på Vero Moda, hittade en skit snygg skinn väst också som jag ska köpa!
 
Snart kommer mina fina vän Anna hit och jag ska ställa mig och laga lite god mat till henne, pasta carbonara! Mumma! Ska hinna städa undan lite också och göra det fint innan hon kommer. Uppdaterar senare! BYE
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0