Nära döden upplevelse.. typ.

Var hos tandläkaren idag, vet ej varför. Tandläkaren visste inte heller varför jag var där men jag hade ändå en tid hos dom.. Men men. Solade efter och FYFAN aldrig varit med om en hemskare sak, direkt efter jag klev ut från solariumet så kände jag att jag knappt kunde andas så jag satte på mig kläderna snabbt för att sedan kunna gå ut och ta luft men det vart ju inge bättre. Så jag cyklade ner på stan för att sedan köpa en vatten och någonting att äta för jag trodde att jag höll på och dö eller något. Samtidigt som jag beställde så märker jag hur mina ögon vart helt cp, kunde knappt se nåt, allt vart suddigt och svart och efter de så gick min hörsel bort i typ tre sekunder, höll verkligen på att svimma. De var så jävla äcklig känsla går ej att förklara.. Men jag satte mig ner drack mitt vatten och åt min McChicken Jr i min ensamhet. Sen vart allting bättre och jag gick till mitt älskade jobb och begärde samtal i fyra timmar. Efter jobbet gick jag, Amanda, Cornelia & Nora och käka på Mingel. Sedan cyklade jag hem, så nu är jag hemma. Har försökt övertala pappa om att jag ska få en ny mobil också, vill alltså ha en Samsung Galaxy S3. Så får hoppas på det bästa. OCH PÅ FREDAG FÅR JAG LÖN. ÄNTLIGEN!! Har redan en lista på saker jag vill köpa, kan visa er listan imorn eller när jag har ork. Nej nu ska jag sova ska upp tidigt och träffa en fin vän imorn! GOODNIGHT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0