Helgen


I Fredags så var jag med Ebba och Anna och tog det lite lugnt. Sedan vid tio tiden gick jag och Ebba på en fest, alla verkade ju va pigga och glada när man kom dit, eller? Iallafall så var vi där en stund sen så åkte vi hem till mig och sov. I Lördags så var jag bara med Anna på dagen, sedan senare mot kvällen så åkte jag och Anna ut till nåt ställe som jag inte kommer ihåg vad det heter. Åkte iallafall dit och umgicks med Jonte, Filip & Julius och hade det ganska så trevligt. Nu är de söndag och allt jag har gjort idag är sovit och ätit en stor kebabrulle. Är alldeles för trött nu, så ska nog ta mig till sängs. Hörs, kram!

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

mysig bild! :)

2012-01-24 @ 18:46:26
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0