SOVA

Vill sova, är trött blir ju aldrig klar med den här spanska uppsatsen?! Orkar inge mer, vill ha sommarlov. Vill sova ut på morgonen, men nej juste har ju två dagar kvar medans alla andra fick sommarlov för en vecka sen. Varför?
Aja idag har jag inte gjort någonting speciellt hade "klassens dag" idag men bestämde mig för att stanna hemma, hur tänker lärarna egentligen när dom tror att ungdomar nu för tiden har kul genom att åka till hedesunda och tälta VARFÖR? varför hedesunda? och tälta? Ja som sagt jag bestämde ju mig för att stanna hemma. Vaknade vid ett tiden och gick därefter ner till stan vid fem tiden för att jobba. Juste har börjat jobba på Call up ha ha.. Nu har jag iallafall någonting att göra om dagarna, slipper man sova hela tiden. Efter jobbet gick jag till Mingel & Bar för att äta middag med Mohamed och Alice, kände verkligen att det behövdes efter dom där fyra timmarna på jobbet.

Ligger just nu i sängen med en ansiktskmask på och försöker som sagt skriva den här spanska uppsatsen, men kommer ingen vart så nu ska jag sova. Orkar inte.
 På tal om Call up förresten, haha det är sjukt vad mycket otrevliga människor det finns i det här landet. Show some respect peeps. GODNATT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0