Snart så ryker mitt hår.

Bokade en tid hos frisören här om dan. Har tid den 28e September. Men har super duper ångest för jag vet inte hur jag ska göra! Men tänkte prova någonting helt nytt. Har alltid haft långt hår, så tänkte klippa av allt, iallafall lite över axlarna. Hårfärgen har jag inte bestämt mig om riktigt än, men funderar på en sån där "ombre" vet att det inte är många som har så länge, men tycker det är jätte snyggt till just kort hår. Ni får jätte jätte gärna säga vad ni tycker, skulle hjälpa sjukt mycket.
 
Här har ni iallafall ett exempel på hur jag vill ha ungefär. Lika kort som dom två bilderna högst upp. Och samma hårfärg som dom två bilderna under!


Kommentarer
Postat av: Henrik

Hej! Vi är intresserade av att göra ett sponsrat blogginlägg, kontakta mig för mer info.

2012-10-30 @ 21:06:51
Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael

2012-11-22 @ 20:10:47
URL: http://forum.modekampanj.com
Postat av: j.y

snälla bloooogga!

2012-11-29 @ 20:57:55
Postat av: joseifne

Hejsan!
Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte med mig? (:
Härlig blogg! :D

2013-01-13 @ 21:22:13
URL: http://josefinesvard.blogg.se
Postat av: Frida & Tess ♡

Fin blogg du har! Bloglovin byte? :)

2013-01-17 @ 13:31:33
URL: http://fridatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0