Eva Cassidy - Fields of Gold

Sån himlans vacker låt, nästan så tårarna rinner.
Kommer ihåg att jag och Agnes H sjöng denna låten på skolavslutningen i 6an.
Gick väl inte sådär jätte bra, jag glömde bort texten mest pågrund av att den var så sorglig på nåt sätt så jag stod där och tänkte på en massa andra saker. Men tror inte riktigt någon märkte något hoppas jag iallafall...
& Vi får se om jag kanske sjunger på skolavslutningen i år igen? Kanske med Julia B?
ska iallafall försöka övertala henne att göra det med mig! Eller vi får se, skulle ändå vara rätt så kul :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, varför skriver du alltid första bokstaven i efternamnet Gabriela F? ;)

2011-04-05 @ 21:56:21
URL: http://lsundling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0