Grattis älskade syster!

Igår så fyllde min underbara lillasyster 3 år !
Gud så tiden går snabbt. Nyss var man själv en 3 årig liten jobbig unge & nu snart fyller man 15.. Känns helt otroligt hur snabbt tiden går.. Kommer ihåg när man var liten och velade verkligen inte vara liten! Utan vuxen, men nu när man snart är 15 så tänkter man tillbaka och önska att man alltid kunde få vara liten!
Men nog om det.
Igår fyllde min lillasyster Felicity 3 år, och de känns som om det bara var förra veckan som mamma väckte mig mitt i natten och sa att jag hade fått en liten syster!
Du är den mest glada lilla tjejen jag någonsing träffat! Ditt namn "Felicity" betyder då också lycka. Och det är precis vad du är! Alltid lycklig och glad. Jag skulle kunna göra vad som helst för att få vakna upp varje dag och veta att du mår bra. Jag ska försöka allt jag kan för att få åka till dig så ofta jag kan inte så lätt när ni bor på andra sidan jorden. Men jag vet att du har det bra! Så egentligen har jag ingenting att oroa mig för, men att få vakna upp varje dag och inte höra nån liten unge springa runt i huset och skrika känns så annorlunda nu.. Men vad som en händer så kommer du alltid att vara min syster.. Grattis! Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: anthony

:D

2011-04-05 @ 21:08:43
Postat av: icko

sötaste systern :) haru lust att lägga upp nåt när du sjunger?? tare lugnt

2011-04-06 @ 00:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0