Goodmorning sunshine!

Sovit skönt? Det måste jag iallafall säga att jag har!
Har haft lite svårt att lägga mig på nätterna, jag blir aldrig trött?! Så har lagt mig nästan halv 1 varje dag. Men igår la jag mig tidigare och det känns så skönt att vakna upp pigg och glad på morgonen! Vaknade för 20 minuter sen. Fick panik för jag hade ställt klockan på 6. Men kom PRECIS på att jag har sovmorgon på fredagar... Så börjar inte förräns 20 över 9, så nu kan jag lugna ner mig lite och inte stressa som jag precis gjorde, heh :)

Slänger in en ganska härlig låt. Visste ni att han e Svensk :O de hade jag inte en enda aning om. Och hon är tjejen som sjunger i pussycat dolls om ni inte visste de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0