18/8

Hellooo darlings!
Har ingen förklaring alls till varför jag inte har bloggat.. Kommer inte ihåg vad jag har gjort denna veckan? Förrutom att jag sov hos kevin nån natt ute i furuvik. Båda vi är lite småsjuka så har bara tagit det lugnt där.

Idag så är det första skoldagen för en massa gymnasie elever. Var tvungen att vakna runt åtta imorse eftersom Kevin skulle till skolan så jag var tvungen att åka in till stan samtidigt. Men nu är jag hemma, väntar på att han ska sluta så ska vi nog hitta på någonting mysigt.
Senare idag så åker jag ut till Ikea med pappa och farfar för att köpa helt nya möbler till mitt rum. DVS större säng, smink bord, garderob, tv?,speglar, lampor osv..
Nu ska jag iallafall gå småkolla i kylskåpet om det finns nåt gott man kan stoppa i sig. Hade bra, Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0