Gabriela Svarar.

Anonym om Bilder från dalarö:
Vart är jeansvästen köpt?!?! Tacksam för svar!!

Svar: Jeansvästen har jag köpt på Bik Bok för ungefär en och en halv månad sen kostar 399:- har jag för mig! :)

Anonym
om Bio.:
vart har du köpt skjortorna från profilbilderna på fb?? älskar dig blogg kjam!

Svar: Har köpt dom på carlings och har en från JC också kostar runt 250-450 Kronor. Men om ni vill ha nån snygg skjorta så rekommenderar jag verkligen Carlings! Tack så mycket förresten, Kramkram :)

här får ni se tre av mina skjortor! eller den till vänster är Julias men den är också från carlings. den till höger är från JC och där ser man också Jeansvästen! KRAM


Kommentarer
Postat av: yohanna

hej, jag vet att det kanske är jobbigt att få sådan här reklam om att kolla in andras bloggar osv.. Men jag ber hemskt mycket om ursäkt ifall du inte gillar det! Men jag kan ju iallafall försöka :)



jag tycker du kan kolla in min kldblogg, jag har ännu inte lagt ut så mycket att sälja men de finns lite iallafall. Tack i förhand! peace!

2011-08-19 @ 15:41:23
URL: http://sellmyclothes.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

hittas på idag? :)

2011-08-20 @ 15:00:18
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0