Things im going to do before i die - Part 1

Tänk er att få vakna varje morgon, gå ner för gatan in till Starbucks, ta en god morgon kaffe. Sedan Iväg till sitt underbara jobb som man längtar efter och sen shoppa om dagarna. Vilken dröm, när allting går som de ska. Och tänk hur underbart att få uppleva det ingen annanstans än New York City. Its a dream people.
Har alltid velat haft en motorcykel, vet inte varför, dom är grymt läckra iallafall! Så varför inte bara köpa en Harley Davidson! grrr
Den snyggaste Victorias secret modellerna helt klart, och min idol. Skulle göra precis vad som helst för att ha hennes liv och hennes utseende!
Dagens goda gärning.. Någon dag, Nej gud vilken härlig känsla jag skulle få om det bara hände, nån blir mätt och glad. Tycker synd om alla hemlösa, och äcklar mig inte och är inte rädd för dom eller nånting, som vissa gör/är.
SÅ JÄVLA SNYGGT. allt jag kan säga, ska helt klart bli min första tatuering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0