Dagen

Hade bestämt att vara med Josefine idag, men vart inte så för hon va sjuk. Så då träffade jag Lisa istället, första gången jag var med kvinnan själv på läänge kan jag säga. Vi åt lite Mcdonalds tillsammans till middag sedan gick vi runt inne på nian och kika lite på varenda kläd affär nästan. Måste bara säga att guud så fula kläder det finns här i Gävle. Man hittar ju INGET fint längre...hmmm.
Gick iallafall sedan hem till Lisa åt en massa lussebulllar och drack julmust och hade det trevligt.
Och nu är jag hemma! Ska börja lägga mig i sängs nu och sova.
Fick en fråga av någon om jag kunde visa vad jag använder för smink. Och dettänkte jag visa imorgon!
kram godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0