Morgonens planer

Bilder från: Weheartit
Collage: Jag
Vaknade för ungefär en timme sen av att farfar ringde mig och frågade en massa saker om imorgon, eftersom vi ska redan imorn fira jul hemma hos farfar pågrund av att han sedan ska åka bort på julafton. Så blir tidiga julklappar för mig alltså! Vaknade iallafall av de och nu så ska jag börja med mina planer för morgonenen. Har lovat mig själv att jag SKA och jag MÅSTE städa mitt rum, för jag kan vara helt ärlig och säga hur förjävligt det ser ut, även fast jag trivs i det litegranna det kan jag inte ljuga om heller. Men ska försöka så gott jag kan med att städa och sortera, sedan blir de dusch och fix inför dagen så får man väl se vad som händer ikväll. Får se om man hittar nå skoj. Kram på er
- Glöm inte att frågestunden pågår fortfarande, behöver fler frågor innan jag svarar på alla! tryck här eller på bilden för att komma till frågestunden. Kom ihåg att ni får fråga vad ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0