Anonym om Godmorgon.: snälla visa vad du anväder för puder och allt annat smink, please! kram

- Concealer från Mary Kay färgen Beige 2
- Eye primer från Mary Kay
- Puder från MUS färgen Café au lait
- Tri brow color använder jag till ögonbryna. Från MUS
Använder lite olika färger på kinderna, beroende på om det är vardagssmink eller festsminkning.
Fasr den bästa är Mineral Cheek color från Mary Kay
Använder för det mesta ögonskuggor från MUS som ni ser, garanterat dom bästa ögonskuggorna enligt mig.
Har en gel eyeline från MUS också, som är ny har inte hunnit använda den så mycket. men den är helt ok.
Annars använder jag bara min vanliga kajal från Wet N Wild.
Sen har jag mina två mascaror, inte många som fungerar för mina ögonfransar. Men telescopic mascaran från Loore

Kommentarer
Postat av: wodday

hur har du råd att handla så mycket smink från MUS ? :) haha

2012-01-26 @ 21:24:11
URL: http://nattstad.se/wodday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0