Chris Medina - What are words

Chris Medina måste nog va världens gulligaste kille! Hade ingen aning om vem han var för bara nån vecka sen men gick in på youtube och såg videon. Och sedan förstod man verkligen vad låten handlar om.
Han friade till hans fästmö för två år sen och dom hade lovat varandra att gifta sig två år efter dom friade. Sen två månader innan det skulle vara två år så va hon med i en olycka och doktorn trodde inte att hon skulle klara det, men Chris visste att hon skulle överleva. Hans fästmö överlevde men hade fortfarande en hjärnskada, så nu kämpar hon varje dag för att överleva och i låten säger han "And I know an angel was sent just for me And I know I'm meant to be where I am And I'm gonna be Standing right beside her tonight" Så otroligt fint!
Jag vet inte hur det är med er? Men jag vart otroligt rörd när jag läste allting. En riktig inspiration må jag säga.

Kommentarer
Postat av: Linda

Den här låten berör in i mitt hjärta tack för att du delar med dig kram Linda faster

2011-06-10 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0