i keep dancing on my own

Yoyoyo
Ja som ni ser så har jag inte bloggat någonting.. Har inte riktigt orkat & har inte direkt haft någonting att blogga om. Men ska försöka blogga mer..
Nu sitter jag hemma efter att har haft en konsert med klassen hade det både idag & igår. Men slutade runt 20 över 11 idag. Gick ner på stan med Julia köpte en väska och en söt liten mag tröja. & Nu är jag hemma sitter och äter nudelsoppa, snart ska jag iväg till skolan för jag har utvecklingssamtal! Kul va?! :D
Jaja, nu ska jag fortsätta och kolla på Ellen Degemeres show!
KRAM :D


Kommentarer
Postat av: Dessi!

Guud vilken fin header du har =)

2011-05-23 @ 16:41:23
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0