tjollahejtjollahoopp!

Tjenispenis!
Idag så har det inte hänt någonting speciellt, eller jo jag skulle träffa Barbro men så vart det inte! Så jag tog det lugnt med en massa ungar. Hehhe, käka på Mcdonalds och mysde uppe på ett tak! Sen åkte jag hem runt 5-6 tiden och nu sitter jag här och lyssnar på samma låt om och om igen. Måste egentligen plugga till mitt teknik prov som är imorgon men får se om jag gör det senare istället! Nu ska jag gå ner och stoppa in pajen i ugnen! Mumsfilibabba, BRB! & Lägger ut bilder från idag senare, +++ kanske ett litet videoklipp Heheh :)

Kent - Utan dina andetag

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmm du är så modellish!! vet inte om du ser samma perfektion som jag gör, men jag hoppas det för det känns helt underbart i kroppen. och du kan bara vara värd det bästa av allt.. kan inte ens fantisera lika vackert, när jag öppnar ögonen så är du bättre.

2011-05-28 @ 00:17:43
Postat av: cherie

så fin header du har! :)

2011-06-02 @ 00:01:17
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0