Svar på frågorna från frågestunden

1. Använder du ofta string ? ;)
Svar: Det händer, det händer..
2. eftersom du inte svarade förut...Varför har du flyttat tillbaka från USA? :)
Svar: Har ju inte riktigt velat svarat eftersom det är inte direkt någonting jag vill prata om, men om man säger såhär.. Jag skulle ju åkt tillbaka redan i Augusti förra året men det vart ju inte så pågrund av lite saker.. :)
3. är det någonting mellan dig och Adam mer än bara vänner? :)
Svar:
Det är allt jag ska säga om det ... ;)
4. hej, du som är typ sveriges snyggaste 96 jag ville bara veta om du e oskuld
Svar: Haha, tack! & det har verkligen du ingenting med att göra ! :)
5. Hur mår du?:)))))
Svar: Bättre än någonsin! :D
6. När fyller du år?
Svar: 27 Juli
7. Visst är du och jag bästisar??? <3
Svar: Självklart brädaaaan ! <3
8. Du är så het att du får djävulen att svettas, Hur gör du?
Svar: jag vet & jag vet inte
9. visst tycker du killar ska vara rakade:)?
Svar: Det beror ju på vart....
10. Hur var det att bo i USA?
Svar: Det var väl helt OK! men det mesta var dåligt :D
11. Vad har du för bh storlek? (utan strumpor)
Svar: Utan strumpor 70 B Med strumpor 80 F
12. du är inte hel svenskser man, vart kommer du ifrån? eller dinaföräldrar
Svar: Nej det är jag inte! Min mamma är från Panama & Pappa är från Sverige =)
13. bor du i valbo?
Svar: Ibland så!
14. Hur lång är du och är du född i Sverige
Svar: 163 & Ja
15. Vad vill du bli när du blir stor?
Svar: Stylist nånting, som håller på med Smink och hår! :)
16. Hur stora fötter har du?
Svar: storlek 37
17. Vilken är din typ av killar?
Svar: Roliga, snälla, omtänksamma, romantiska osvosvosv.. Utseende har ingen betydelse med det är självklart ett plus!
18. Är du en bitch?
Svar: JA
19. känner du agnes hedin? isåfall vad tycker du om henne?=)
Svar: hahah.. jaduu jag känner agnes hedin hon går i min klass. Och jag har absolut ingenting att säga om henne...
20. om du fick välja ställe att vakna upp på imorgon, var skulle det va?
Svara: I furuvik! eller de där andra stället som jag har glömt bort vad det heter...
21. Känner du Sandra mpambara som går i din skola ? Hur är hon? Är hon bitchig? Skulle du spendera en hel dag med henne på sommarlovet? Är hon snäll? Hur lärde ni känna varandra? Skulle du kunna lita på henne? :) tack för mig
Svar: Nja, känner och känner har väl pratat med henne på facebook nån gång.  Och jag har ingen aning för jag känner inte henne! men hon verkar som en gullig tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0