En liten förändring!

Kom ihåg att jag berätta att jag höll på att spara ut mina ögonbryn för skulle fixa dom på nåt ställe istället för själv?Har iallafall gått och fixat mina ögonbryn nu i torsdags. Så nuu har man inga fula buskiga ögonbryn längre! Fridas salong uppe på söder är ett ställe jag verkligen rekommenderar att fixa ögonbryna. Dom tar 150 kr för de och 250 för hela ansiktet. Jag ska iallafall fortsätta gå dit 2-3 gånger i månaden så slipper man göra sånt själv!

Igår var jag hos frisören och klippte mig + slinga håret. Slingade håret rött och blondt. Men ska iväg om två veckor igen och göra ännu mer slingor. Och göra så dom blonda slingorna blir ännu ljusare och så att dom röda slingorna blir riktigt röda! Spännande med lite förändring!
Så som Christina Aguilera har den delen där det är svart,rött, blont.. Det är liknande så som jag vill ha. Så får väl se vad dom kan göra. Kommer bli skitsnyggt i slutändan tror jag iallafall eller vad tycker ni?

Kommentera gjärna vad ni tycker!
Såg det bättre ut i svart, eller som jag har nu..
Eller ska jag fortsätta färga tills jag får som jag vill ha det.

Kommentarer
Postat av: Matilda Melkersson

Jag tycker det vart jätte fint, båda är lika fina! Du är så himla fin <3

2011-11-02 @ 15:54:49
Postat av: Anonym

Ta med och visa bilden på henne! De va skit snyggt!!

2011-11-02 @ 15:55:25
Postat av: Anonym

Ta med och visa bilden på henne! De va skit snyggt!!

2011-11-02 @ 15:56:15
Postat av: finis!

skit snyygt ju!



men skulle du kunna visa hur du sminkar dig med ögonskuggor, steg för steg eller nått sånt?

kram

2011-11-02 @ 16:25:47
Postat av: annaL

fyfan va fint det blev! färga som hon, det kommer bli skitsnyggt óch annurlunda tillslut :D

Puss på dig!!

2011-11-02 @ 17:03:56
Postat av: alicia dixon

blev sjukt fint :)

2011-11-02 @ 18:19:16
URL: http://dixonalicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0