heyey

Ja som ni ser så har jag inte bloggat på ett tag. Anledningen jag har denna gång är att vi håller på och tapetserar om hela lägenheten så jag försöker vara hemma så lite som möjligt eftersom de finns inte ett enda rum man kan vara i.
Men nu är jag hemma hos Kevin, sov här inatt. Vi ska förmodligen ut och äta ikväll på någon restaurang eftersom vi har två månader tillsammans. Egentligen fyra, men vi vart tillsammans på facebook för två månader sen och de är ju det som räknas. Eller hur? =)
Ska hoppa in i duschen alldeles strax, och hoppas på att älsklingen min kommer hem snart, han kan ju inte sitta på escape hela dagarna... aja heidooo

Kommentarer
Postat av: Sofia - Tävlingar på gång!

Var gärna med i veckans blogg :D



Snälla gå in på länken nedan, leta sedan upp mig (Sofia Nilsson), gilla facebooksidan och rösta på mig :D

http://www.facebook.com/torpkopcentrum?sk=app_208195102528120&app_data=dlt

2011-10-15 @ 16:27:15
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0