Prao

Har inte bloggat sen i torsdags. Två anledningar.
Antingen så har jag fullt upp & aldrig tillgång till någon dator, eller så sover jag. Jo varför? För de är helg! Då orkar man inte spendera tiden framför datorn så speciellt mycket.
Har precis duschat och tagit bort nagellack och borstat tänderna så nu känner man sig ren och fräsch! Ska alldeles strax tvätta bort ansiktsmasken som jag har just nu. Använder mig utav Lumene Deep Cleansing Peat Mask, som man har 1-2 ggr i veckan. Köpte den för någon månad sen när jag hade jätte mycket problem med sånna små prickar man hade i pannan eller vad man ska kalla det. Men sen jag började använda Masken så har de gått bort och aldrig kommit tillbaka, så de är verkligen någonting jag rekomenderar för er som har problem med finnar eller något liknande.
Ska fila naglarna + måla dom, sen blir det säng dags för mig.
Har också glömt bort att berätta att jag ska praoa hela den här veckan på Coffeehouse by George helt själv. från 10:00 - 17:00 Så får väl se hur det går. Bloggar mer imorgon bitti Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn biljetter till Britney Spears!

2 nya tävlingar på bloggen, kika in :D

2011-09-27 @ 19:25:16
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så fin o alltid sminkar dig så fint! :) Kan du inte visa hur du sminkar dig??

2011-09-27 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0