Tatuering

Har inte haft någon ork alls att blogga, har dels haft lov och sen sovit till fyra nästan varenda dag så vad ska man skriva om då? när man ändå bara sover hela dagarna.. Var med Julia idag första gången på länge, på en vardag alltså. Tvingade henne äta sushi för första gången, yra runt på stan sen gick vi hem till mig och halv sov. Blir helt rastlös efter en dag i skolan, sjukt vad skoltrött man har blivit. Klockan är nu 01:06 och jag är fortfarande pigg, vänt på dygnet helt känner jag. Passar på nu när man ändå är pigg att kika runt lite på snygga tatueringar, jätte sugen på att skaffa en och varit det ganska länge nu! Har redan hittat en som jag är helt kär i, har alltid velat haft vid revbenen men tror nog inte jag ska ta det som första tatueringen eftersom många säger att det gör väldigt ont på just det stället. Därför har jag bestämt mig att skaffa en på armen, en fin text som verkligen betyder någonting för mig.
Här är en bild som jag hittade på google och exakt sådär vill jag ha, hur snyggt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0