En vecka kvar

Godmorgon! Vaknade för ca en timme sedan. Känner verkligen att jag måste börja vakna tidigare, men lite förbättring har det blivit, för några veckor sedan så vaknade jag vid tre-fyra tiden, nu är det iallafall runt tolv-ett. Men måste vända på dygnet helt eftersom snart börjar ju skolan! Och på tal om skolan, En vecka kvar nu! Bara jag som längtar lite??? Ser verkligen fram emot att börja i en ny klass, lära känna nya människor och hålla på med sånt som jag tycker är kul! För er som inte redan visste om det så ska jag alltså börja Stylist på Realgymnasiet!
 
Nej nu måste jag kliva upp och börja fixa mig, jobb idag! Efter jobbet åker jag hem till en saknad liten Ajla och har mysiskväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0