Börjat spela fotboll!

Har länge velat träna till beach bodyn 2012 , men då funderade jag mest på ett vanligt gym. Men så pratade jag lite med Josefine, och då bestämde jag mig för att börja träna lite fotboll. Dels för att jag då inte kan bestämma själv när träningarna är (om de vore så, så skulle jag aldrig träna, eller sluta efter en gång på gymmet) och sen för jag tycker fotboll är kul, även fast jag verkligen suger. Och så har jag någonting att göra om dagarna förrutom att vara med Kevin eller spela sims. Har dock aldrig riktigt spelat fotboll förrut, förrutom när jag gick i fyran, femma & sexan. Men räknar inte med det egentligen. Here i come beach 2012!
yup, thats me. Om några månader..


Kommentarer
Postat av: Wilma

pff du som är snyggaste jag vet..<3

2012-01-21 @ 15:27:55
Postat av: wilma

skulle vara på inlägget över men ajaaaa :

2012-01-22 @ 19:23:32
Postat av: Anonym

Det låter jätte bra, men jag måste påminna om att fotboll är mycket benmuskeler, jag har spelat fotboll i nästan 6 år och man får jätte stora lårmuskler, därför har jag slutat med fotboll. Men så är det inte för alla och kanske inte om man inte spelat jätte länge innan..men det är mycket lårmuskler och benmuskler och det jag ville ha bort i fett blev till muskler istället..men hoppas du får kroppen du vill ha! :) jätte bra blogg!

2012-03-05 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0