Min väldigt ointressanta dag


- En fin bild på Anna & Julia som jag tog innan sommaren. Ge mig sommar tack! På riktigt alltså. DÖR
Min dag började med att jag vaknade klockan 9. Alltså en halv timme efter jag redan hade börjat skolan. Sen så spenderade jag 5 timmar av min dag där, fick nån papper sak för gymnasie valet & en massa extra uppgifter så att jag ska få iallafall G i Svenska.. Direkt efter skolan drog jag mig hem till Anna vi pratade lite och åt mackor. Sen tog jag min vidare ner till stan, fick springa hem och hämta träningskläderna sen så mötte jag Cajsa vid bussarna och åkte till träningen. Men nu är jag hemma alldeles svettig och äcklig, om du ville veta alltså. Men ska alldeles strax hoppa in i duschen! Jaa.. sen så var det ingenting mer som hände idag. Bloggar nog mer senare eller imorgon bitti. Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför tog det slut mellan dig och din kille?

2012-01-19 @ 16:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0