Sommarlov!

Äntligen äntligen äntligen sommarlov, äntligen färdig med allt kämp och slit över att fixa betygen och äntligen färdig med grundskolan. SÅ JÄVLA SKÖNT. Men saknar redan min älskade klass helt sjukt, åh. Hade skolavslutning igår och det var inte alls kul, stod och böla framför allihopa när niorna skulle ställa sig i fram och sjunga. Men nu är allt slut, bara gymnasiet kvar då. Hoppas jag kommer in på det jag sökt in till, bytte förresten från Frisör till Stylist. PLUS att jag har gått från 130 poäng och kämpat som fan för att få upp de till 170 poäng, som jag nu har också. så HOPPAS! Men det som suger och som alltid sugit är att jag inte kunde få betyg i Kemi, Fysik och Biologi pga jag bodde ju i USA i 8an så jag hade aldrig dom då, och för att kunna få betyg i de så måste man ha gjort åttans kurs också. Så där gick man miste om typ 30 poäng. Men men nu är det ju som det är. skitsamma det är ÄNTLIGEN SOMMARLOV!! WOOHO

Här får ni se lite bilder från middagen med alla niorna. Och lite bilder från skolavslutningen.


Haha ja, Hedesundarna åkte hem till kossorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0