SKOLAN.

Har gått i skolan i två-tre veckor nu och JAG ÄLSKAR DET, det är verkligen hur kul som helst. Vi är väl runt 40 st i klassen, två av dom är killar resten är tjejer. Tio st är från Gävle resten är från jag vet inte vart, massa olika ställen. Jättekul att man får lära känna en massa nya människor iallafall! Idag var dock den tråkigaste dagen hittills, vi hade nagel grej och var tvungen att lära oss om en massa hand/nagel sjukdomar så man vet vilka man får och inte får göra t.ex en manikyr på. Men lärde mig ändå en hel del.
 
Här ser ni lite bilder på vad vi har gjort i skolan hittills. Dom två första bilderna är från idag och det är alltså de jag satt och lärde mig om hela dagen idag. 





På bilden till vänster fick vi lära oss rulla permanent, eller bara rulla sakerna iallafall. Och sen på bilden till höger gjorde vi tre olika flätor. Utåtbakad fläta, Fiskbenskfläta & Inbakadfläta. Inbakadfläta kunde jag göra sen innan, men fiskbens och utåtbakad har jag aldrig kunnat. Så här ser ni mitt första försök iallafall.
 
Nu ska jag ta och lägga mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: F

Måste man ha höga betyg för att komma in på linjen som du går på? :)

2012-09-12 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0